Tallin!

Efter helgens bestyr som bestod av utgång och jobb så väntar Tallin! Lördagen spenderades först på badhuset, sedan en eftermiddag i den stora staden Skara. Ja ni vet, shopping och sånt! När kvällen kom begav jag mig till underbara Ellen som hade gjort Tacos. Mums! Efter ett par timmar var Ellens hem invaderat av ytterligare 4 trevliga människor i hennes klass. Men jag var inte så rädd ändå. Många roliga stunder hos henne med musik och kortlekar och tjöt innan vi tillslut begav oss till Olins. Det var väl inte fullt så lyckat kanske men mycket folk var det iaf. Vad mer kan man begära i den stora staden Skara?

Idag var jag mycket fysiskt stark och var uppe i ottan för att se Vasaloppet. Eller hm jag var upp till halvtio för att se Vasaloppet iaf. Sedan har jag sprungit lite i tornen i Kyrkan, hört spännande saker om fönster och fått i mig förfriskningar. (En dag med konfirmandföräldrar). Har även gått och våndats i rädsla över att få magsjuka lagom till resan och förundrats över hur det kan vara viktigt att ha städat när ingen kommer att vara hemma när vi annars har det hyfsat stökigt. Ja, det är mamma som städat hela dagen!

Nu bär vi oss av imorgon iaf! Hoppas på det bästa! Vi ses till helgen igen!

Puss på er!                                                                        // Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback