Otroligt!

Här är 2009 det nya året! Välkomnar det med en smärre chock men också en aning hopp. Nyårsafton var bra men med tanke på hur stressande, nervöst och panikartat tolvslaget var så får vi se hur det blir. Vi var som tur var lite för tidiga så hoppas att det räknar till 2008. Aftonen spenderades i alla fall med Pekka, Louise och Oscar enligt vad vi nu kan kalla en tradition eftersom det är tredje året i rad vi alla samlas för att sörja. I år hoppas vi att tiden ska stanna! Efter fyverkerierna åkte vi runt i bilen. Louise och Oscar medger att jag faktiskt har rätt. Min pojkvän har nog faktiskt Skaras största baslåda. Stackars mig. :(

Nyårsdagen bettydde tidig uppgång och jag och mina två vänner Louise och Oscar tog oss till Falköping för en heldag med slalom. En backe värd att rekommendera. Eller det var faktiskt hela två backar värda att åka i. I'm chocked. Året kanske blir chockartat....

Dagen har bestått av lite jobb och mycket slappande. Imorgon bär det av till Jönköping för en sista träff med min vän Louise innan hon åker igen.. :( Det är hårt. Dessutom kommer Oscar och Cilla med också. Stora plus!

1 dag kvar! Längtar. Jag behöver det!


Det bryr du dig faktiskt inte om!                                   // Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback