I fly away.

Eller ja.. Inte riktigt kanske. Men det blir bra detta med. Lite för kort men ändå. Längtar! Imorgon bär det av på en liten efterlängtad resa innan jobbet börjar igen.

Idag har jag som jag skrev igår varit med Oscar, Bijit och Cilla i Jönköping. Har aldrig spenderat så många timmar i en bubbelpool. En bubbelpool som dessutom var kall men det var enormt mysigt! Börjar man bli vuxen nu? När man lyckas äta en trerätters och endast klarar spendera tid i bubbelpoolen på badhuset. Ska Elvira bli vuxen 2009? Nej, nej. Jag har mitt glada barnasinne kvar!

Somsagt. Ha det bra! Är snart hemma igen.. Tyvärr.

"Jag tror inte mitt blod är så bra...
Jag menar hur lång tid tar det
innan knark försvinner?"
                     Hahaha

Citat.                                                                               // Elvira


Kommentarer
Postat av: Cilla.

Haha, ja vi hade kul! Även fast det var förvånansvärt kallt. Väldigt djupt och vackert citat by the way.

2009-01-10 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback