Update!

Helgen har bestått av ett anfall (inte utan anledning) men som jag skäms jättemycket för, första delen av melodifestivalen, ett Saw maraton och bokning av hotellövernattning. Själv bokningen bidrag jag väl inte så mycket till men det är iaf klart nu. Bara du och jag i ett dygn. Utan alla dessa människor som tjatar. Vi måste bort. Det blir nog bra.

Jag är ledsen, men jag önskar att du var ledsen också. Att du förstod att smärtan och ilskan finns utav en anledning. Du kan väl iaf tänka dig för. Jag vet inte vad jag ska göra. Det ska ju bara vara vi. Jag älskar dig. För evigt! I din famn vet jag att jag klarar allt tillslut, i din famn kanske ändå tiden kan läka alla sår. Så Grattis till oss idag Du underbara! Det blir nog bra.


För att backa tillbaka lite så var simskolan i lördags en aning Kaos men det ordnade sig tillslut, vi fick två grupper. Varav första gruppen bestod till 50% av tyskar (dom var bara fyra just den dagen)! Och har ni lika bra mattekunskaper som jag så kan ni räkna ut att det var två. Två tyska pojkar. Och innan jag räknade ut det var vi bokstavligt talat på djupt vatten och lektionen var nästan slut. Det betydde alltså att de hade svarat ja på allting jag sa men inte fattat ett ord skulle jag tro. När det tillslut förstod att jag kunde förstå dom (eller dom trodde att jag gjorde det och jag försökte så gott jag kunde med min spansktyska) så babblade de på i en rasande fart. Zurück zurück... Och allt vad det heter.. Ja ja ja.. Det blir nog bra.


Idag har jag åkt hem ifrån P, jobbat i ett antal timmar, övningskört och tillslut fått iväg yttligare ett långt mail, till en Spansk familj som jag verkligen vill komma till. De tror nu att jag är en överreligös vegetarian som bor med mina föräldrar och en syster fast de anser inte att det är några problem. Fråga mig inte vart de fick systern ifrån. Haha tur dock att jag inte är en överreligös vegetarian som äger en syster. Men tror tyvärr att jag är körd även där.. Äsch man vet aldrig. Det blir nog bra.

Hur ska man avsluta? Det blir nog bra.                      // Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback