Stress!

Idag när jag åkte hem från dansen tänkte jag!! Jag vet! Det kan hända. Under våren brukar jag vara upptagen av både det ena och det andra som ska hinnas göras och uppvisas men i år är jag redan nu helt slutkörd och fullbokad. För att inte tala om dubbelbokad. Hur ska det bli till våren? Med tanke på att jag är utomlands tio av de mest hektiskaste dagarna är jag aningen rädd och ska nog sluta fundera på det NU...

Förövrigt så är det mycket dans, och showen är så kul! Synd bara att jag missar första uppvisningen men jag får ju vara utomlands istället! På fredag är det extra rep med Showen. Det blir kul! Om jag nu kommer ihåg det. Hope so. Det snurrar rejält i huvudet på mig ibland och just nu lever det bara en sådär fyra koreografier där inne.

Imorgon är det torsdag. Och som ni kanske vet nu så betyder det jobb, jobb, jobb i tolv timmar. But I like it. Även om jag just nu är körd i bott och helst vill sova. Just det sova. Jag måste sova också.

God Natt!

I just wanna die in your arms tonight!                                // Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback