Örebro!

Imorgon är det dags att jobba igen! Efter det ska jag ta en fika med Ellen. Kanske på vårat omtalade Nockes. Det var ett tag sedan vi sågs nu igen så det ska bli mysigt, vasrt vi än tar vägen. Efter fikan bär det av till P. Bara för en natt för på fredag åker vi till Örebro, bara för en natt.. Men det skiter jag i för vi slipper allt tjat från familjerna. Och då ska ni veta att våra familjer är bäst på att tjata. Enligt min mening iaf. Dessutom får jag komma till en av mina absoluta favorit städer. Har nästan alltid varit och kommer alltid att vara!

Idag har jag försökt mig på dessa klädhögar. Det gick inte bra. Istället för att det från början var en klädhög i fåtöljen så är det nu fyra stycken i sofforna. Hoppas inte mina föräldrar går upp under helgen. Vilket jag tror att dom gör. Har jag riktigt otur får väl mina bröder för sig att komma hem. Då kan de lika gärna ta med sig gäster också. Fattar inte vart alla kläder kommer ifrån för jag har inget att ta på mig. Typiskt.

Nu har jag och pappa äntligen lyckats boka mammas födelsedagsresa. En resa som inte är hemlig men som hon inte fattar hur man bokar själv säger hon. Efter ett himla letade och två kvällars försök att boka så har vi lyckats. Allt hängde på en siffra. Dumma pappa. Men självklart så var det min uppgift att fylla i alla uppgifter så att han kunde skylla på mig. Sen så var han Eurosport borta från tv:n och då var det också mitt fel tydligen. Men missförstå mig inte. Jag tycker om min pappa. Ja han hjälpte mig faktiskt med min nya telefon. Eller den är från i julas men julklapparna är inte riktigt uppackade än. Hur som helst Mamma, Pappa, Pekka och Jag ska till Tallin den 2-5 mars så äntligen får jag ytterligare ett land på min lista! (Är just nu uppe i elva länder tror jag).

Ha en bra helg då!                                              // Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback