Hemma.

Tröttnar lika snabbt som jag kom hit.
Känslan av att veta vad jag vill blir bara större och större.
Längtar, längtar.

Helgen ägnades åt 20 pojkar i en trång scoutstuga vilket betyder LAN. Av 20 personer kände jag två. Johan anser att det inte kan finnas något bättre än att få sitta med 20 svettiga pojkar i en trång scoutstuga ett helt dygn. Men det finns det att spendera dygnet med en enda. Men vad gör man inte för sin pojkvän. Vet inte om han uppfattade min existens ens men ändå. Jag är i alla fall otroligt bra på CS nu om ni frågar mig! Och jag ska inte klaga för tillslut fick jag honom för mig själv vilket betydde julklappsbyte klockan 04.00. Mysigt! Han är bara bäst!

Dagen, idag har varit flängig. På ett bra sätt. Jag och P har farit ända från Tidan till Skövde från Skövde till Skara från Skara till Lidköping från Lidköping till Skara och sedan tog han resten av vägen själv. I Lidköping blev det lite shopping. Dock inte på rean men ett par tights inhandlades, ett par skinnhandskar och en Body Butter Hallon! Me like. Och så Pekkas halva dator och tre sockar då... Suck..

Nyår är ett frågetecken, men det löser sig det gör det alltid. Och jag är inget stort fan av nyår ändå. Det betyder bara att allting blir ett år äldre och man har mindre tid kvar att leva. Sorgligt men sant. Mindre tid att få någonting gjort på. Och allting börjar om igen. Det blir ju förmodligen nyår 2009 om ett år också.

Nu ska jag istället leta au-pair familjer!

5 dagar kvar!                                               // Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback